Manager Administrativ

Suntem în căutarea unui Manager Administrativ dedicat care să ne ajute să implementăm, cu succes, cele peste 50 de evenimente de absolvire pe care le avem în portofoliu anul acesta  în Timișoara.

 

Despre noi:

Ne-am propus  ca în următorii 2 ani să ne consolidăm poziția ca fiind o companie care livrează cele mai reușite evenimente de absolvire din România, la cel mai corect preț și având în portofoliu cei mai buni furnizori de servicii de pe piață.

Suntem o companie care organizează evenimente de absolvire având peste 8000 de absolvenți/an  din Timișoara. 

Ne ocupăm de tot ce e necesar pentru ca absolvenții noștri să aibă o experiență cât mai plăcută: găsim locația potrivită, book-uim cei mai buni furnizori (foto, video, DJ, moderator, artificii, video booth, confetti etc), planificăm totul în cel mai mic detaliu și implementăm fără cusur fie că este vorba de o Festivitate sau un Banchet de Absolvire.

De asemenea, producem și livrăm kit-uri de absolvire (Graduation Box). 

Graduation Box înglobează toate elementele care definesc ținuta de absolvent: robă, tocă, eșarfă, certificat, ecuson, plachete și medalii. 

***Obiectivul nostru este  să livrăm peste 12000 de Graduation Box în Timișoara și alte orașe din România și să organizăm peste 70 de evenimente de absolvire în Timișoara.

În prezent, în cadrul proiectului  aniversez.ro livrăm servicii de absolvire pentru 5 universități, 31 de facultăți și 12 licee din Județul Timiș.

 

Despre tine:

În calitate de Manager Administrativ, vei avea responsabilitatea de a atinge următoarele obiective cheie:

  1. Organizarea fără cusur  din punct de vedere fiscal și juridic a proiectului aniversez.ro
  2. Respectarea standardelor de calitate și a termenelor de livrare pentru Graduation Box.
  3. Eficientizarea costurilor 

 

În plus față de aceste obiective, vei avea un set de responsabilități pe care să le îndeplinești: 

  1. Întocmirea situațiilor financiare: urmărești Cashflow-ul, păstrezi evidențele contabile și pui  la dispoziție situațiile cerute de management.
  2. Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele companiei.
  3. Pregătirea și semnarea contractelor cu clienții și furnizorii
  4. Menținerea relației comerciale cu  furnizorii.
  5. Achiziții materie primă pentru Graduation Box
  6. Plasare comenzi Graduation Box pentru toți clienții 
  7. Quality management: controlul calității produselor și a servicilor
  8. Stabilirea și respectarea termenelor de livrare pentru Graduation Box
  9. Implementarea și monitorizarea comenzilor de lucru pe toată durata procesului de execuție
  10. Intocmirea referatelor de specialitate specifice activităţii de administrare.

 

Dacă ți-a plăcut acest anunț însă nu ești omul potrivit pentru el, ai șansa să câștigi 200 de euro premiu dacă ne recomanzi persoana potrivită. Tot ce ai de făcut este să trimiți acest anunț către oamenii care tu consideri că se potrivesc, iar dacă trec de interviuri și de perioada de probă, atunci tu vei primi în cont 200 de euro.


Însă, dacă tu consideri că ești omul potrivit, completează formularul de aplicare. În cel mai scurt timp vei primi răspuns dacă te califici pentru un prim interviu (scurt) în care să ne cunoaștem. Dacă și acolo rezonǎm, atunci vom avea o întâlnire să vedem dacă suntem cu adevărat potriviți. Iar dacă toate lucrurile sunt bune, și noi putem să onorǎm aşteptǎrile tale (financiare şi profesionale)  vei intra în perioada de probă de 3 luni.

Aplică pentru job

Manager Administrativ 2025

Maximum file size: 516MB