Cauzele pentru această eroare pot fi mai multe. Te rugăm să încerci să:

1.       Plătești de pe un laptop/calculator

2.       Efectuezi plata dintr-un alt browser (diferit de cel în care ai primit eroarea)

3.       Plătești cu un alt card

4.       Încerci să efectuezi plata după câteva ore (e posibil să fie o eroare de la bancă)

5.       NU uita să autorizezi plata și din serviciul 3D Secure

Dacă niciunul dintre acești pași nu te ajută, atunci te rugăm să ne lași un mesaj pe pagina de Facebook aniversez.ro

If you are trying to pay using the card of an euro account , please note that we do not provide this service.

There are 2 options for you:

Try to pay with the card of a LEI account!

Leave us a message on our Facebook page and we will send you our IBAN of the account open for euro.

Nu trebuie să îți faci griji. Încă poți modifica datele introduse. În data de 10 ianuarie centralizăm informațiile și trimitem comenzile. Vom anunța cu câteva zile înainte să blocăm editarea acestora.

Te rugăm să îți verifici coșul de cumpărături! Este posibil ca produsul să fie deja acolo.

1.       Te rugăm să resetezi parola.

2.       În cazul în care nu reușești, te rugăm să ne lași un mesaj pe pagina de Facebook, cu numele tău și adresa de e-mail, iar noi îți vom trimite un email de schimbare a parolei.